Amacom, The Amazing Company nieuwe shirtsponsor FC Den Bosch

FC Den Bosch gaat de tweede helft van voetbalseizoen 2017-2018 in met een nieuwe partner op de rugzijde van het wedstrijdshirt. Amacom, The Amazing Company, al vele jaren trouwe partner bij de Bossche club, zal gedurende de rest van dit seizoen met haar bedrijfsnaam boven het rugnummer prijken. Beide partijen zijn een partnership voor de duur van anderhalf seizoen overeengekomen.

Algemeen directeur van FC Den Bosch Paul van der Kraan is erg tevreden met dit partnership: “FC Den Bosch is zeer verheugd dat zij de band met de familie Engels middels dit partnership heeft kunnen versterken. Zij hebben een rijk verleden binnen de Bossche club en zijn voor ons een belangrijke partner. De afgelopen periode hebben er diverse vruchtbare gesprekken plaatsgevonden die er toe hebben geleid dat we met ingang van heden invulling kunnen geven aan een belangrijke positie op ons shirt. We bedanken Amacom voor het vertrouwen dat zij in ons hebben uitgesproken.”

Algemeen directeur Dick Engels is eveneens erg content: “We zijn verheugd dat we met deze samenwerking een bijdrage kunnen leveren aan de weg naar boven van FC Den Bosch, op sportief en zakelijk vlak. Hier willen wij graag ons steentje aan bijdragen. Bovendien zijn we altijd op zoek naar Bosch’ talent dat samen met onze organisatie door wil groeien. We zien het netwerk van FC Den Bosch hier als een uitstekende voedingsbodem voor”.

Over Amacom, The Amazing Company
Amacom is leverancier van alle grote merken consumentenelektronica in wit- en bruingoed en specialist in dropshipment. Met haar paarse bezorgdienst levert Amacom dagelijks pakketjes door de gehele Benelux. Klanten hebben dankzij het eigen online bestel- en informatiesysteem Quecom, 24/7 toegang tot een kernassortiment met duizenden artikelen, gevormd door meer dan honderd (A-)merken.

Onder het motto “ons magazijn is uw magazijn” biedt Amacom (r)e-tailers totale ontzorging aan. Fulfilment van A tot Z, of een klant de bestelling nu wil laten leveren aan zijn (web)winkel óf direct aan het adres van de  eindgebruiker, alles is mogelijk. Daarnaast kan de klant haar bestelling laten verpakken in haar eigen omdoos met daarbij een pakbon en factuur voorzien van het bedrijfslogo.

Bron: Persbericht / Foto: FC Den Bosch.nl

Gerelateerde berichten